La imatge: La línia R7 es resisteix a no arribar al centre de Barcelona

La imatge que us volem ensenyar avui la podeu trobar si entreu a www.gencat.cat/rodalies i cliqueu sobre la pestanya anomenada «Servei de rodalia de Barcelona». L’enllaç directe al mapa complet és aquí.

I què té d’especial?, direu. Doncs a primera vista pot semblar que tot és correcte, però si mireu una mica us adonareu que a l’estació de Rodalies La Sagrera-Meridiana hi apareix encara la icona (però no el traç lila) de la línia R7, tot i que des de fa uns mesos ja no hi para allà, en tant que ara aquesta línia inicia i acaba el seu recorregut a Sant Andreu Arenal.

Però això no passa només a La Sagrera-Meridiana. Si passeu el ratolí sobre les estacions Barcelona-Plaça de Catalunya, Barcelona-Sants i L’Hospitalet de Llobregat podreu constatar que allà teòricament també hi continua parant la línia R7. Serà que es resisteix a no circular pel centre de la ciutat comtal? Per acabar de despistar-nos, però, podem comprovar que a Arc de Triomf no hi apareix la icona d’aquesta línia. Curiós, oi?

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

3 thoughts on “La imatge: La línia R7 es resisteix a no arribar al centre de Barcelona

  1. Ismael, d’exemples com els que poses es poden trobar molts. Renfe no és que sigui massa curosa amb aquest tema, precisament…

    Fins fa uns tres anys encara es podia veure a l’estació de Rodalies de Pl. Catalunya el cartell, ben gran, que indicava «Aeroport», de quan era la línia C1 la que hi anava fins allà, i tot i que llavors era la C10 la que t’hi apropava, però no des de Pl. Catalunya, sinó des de Pg. de Gràcia. Ves a saber quants turistes han passat hores a Pl. Catalunya esperant el tren que els portés a l’aeroport…

  2. Yo ayer que hice varios recorridos con Cercanias tipo Mollet*Sant Fost-Paseo de Gracia y Estación de Francia-Castelldefels y la vuelta Castelldefels-San Andrés Condal pude ver muchas nomeclaturas de estaciones antiguas en las que aún no se ha cambiado la carteleria tipo Bellvitge-Viladecans-El Prat, salé la linea R10 de color rojo oscuro que era su color. Dicen que en Viladecans hay ascensor y yo no lo vi ciertamente cuando fui de ida y vuelta en un tren de 2 pisos y otro cosa que falta en Montcada-Bifurcación hay lavabos en la estación en una caseta aparte y están abiertos y en la web pone que no los hay, aunque es cierto que en una estacion terminal y de cochera de trenes aún no le ha llegado el plan de accesibilidad.

  3. Pingback: Bitacoras.com